PROCES SARADNJE U 8 OSNOVNIH FAZA

primer svih faza saradnje u slučaju odabira usluge kompletnog digitalnog nastupa

Proces saradnje sa agencijom u fazama
  • Konsultacija (faza 1)
    Upoznavanje sa vama i vašim proizvodom/uslugom, razlozima vašeg digitalnog nastupa (želja za većom prodajom, rast online prodavnice, rast prepoznatljivosti brenda, veća poseta sajta, itd.), definisanje vaših potreba u skladu sa marketinškim ciljevima vaše kompanije. Predstavićemo vam naše viđenje vašeg digitalnog nastupa i na koje načine možemo da vam pomognemo.
  • Preliminarna ponuda (faza 2)
    Na osnovu informacija prikupljenih tokom konsultacije, našu inicijalnu ponudu sa preliminarnom cenom vam šaljemo na e-mail (48 sati nakon konsultacije).
  • Finalna ponuda (faza 3)
    Ukoliko prihvatite preliminarnu ponudu, u naredna 2 dana ćemo vam poslati zvaničnu ponudu sa projektnim planom i finalnom cenom.
  • Definisanje idealnog kupca (faza 4)
    Nakon uplate minimum 50% od vrednosti zvanične ponude, ugovorićemo dan i vreme koje vam odgovara da definišemo vašeg idealnog kupca (buyer persona). Ovaj korak možemo da obavimo telefonom, e-mailom ili video razgovorom u kojem ćemo zajedno, na našem white board-u, odrediti glavne karakteristike vašeg idealnog kupca. Na kraju ćemo vam poslati zvaničan dokument vašeg “avatara” na e-mail adresu. Ovakvim pristupom usmerićemo celokupnu strategiju ka osobama koje zaista možemo da preobratimo u vaše klijente.
  • Priprema web sajta (faza 5)
  • Kreiranje „wireframe-a“ (skice) web sajta, definisanje „user interface-a“ (korisničkog pristupa) web sajta, određivanje marketing elemenata web stranica.
  • Definisanje makro ciljeva konverzije i njena implementacija radi merenja korisničkog ponašanja na web sajtu: kontakt, konsultacija, uputnik, kupovina itd.
  • Definisanje mikro ciljeva konverzije i njena implementacija: download, dužina scrolla stranice, klikovi na video snimke, prijava na newsletter, klikovi na telefonski kontakt, e-mail, adresu, zadržavanje duže od 2 minuta, itd.
  • Kreiranje marketing strategije (faza 6)
  • Istraživanje vaše konkurencije i SWOT analiza. Pronaćićemo “rupe” na tržištu koje su najpogodnije za brži razvoj vaše kompanije.
  • Definisanje strategije nastupa na googl-u i društvenim mrežama.
  • Startovanje kampanja oglašavanja uz pripremljene odredišne stranice i osnovni prodajni levak.
  • Marketing optimizacija (faza 7)
  • Analiza uspešnosti svih digitalnih kanala na osnovu prethodno definisanih ciljeva konverzije.
  • Optimizacija konverzija na osnovu analize uspešnosti svih kanala.
  • Konstante promene na web stranicama u cilju poboljšanja korisničkog iskustva na web sajtu, kao i konstantne izmene u oglašivačkim kampanjama.
  • Izveštaji (faza 8)
  • Mesečni izveštaji mikro i makro konverzija.
  • Mesečni izveštaji definisanih KPI parametara (ključni pokazatelji)
  • Plan rada za naredni mesec i naša očekivanja.

Optimizacija konverzija je sastavni deo svake naše usluge

omogućava stvaranje profitabilnih rezultata na duži rok

Ukoliko želite da povećate broj pacijenata, digitalnim nastupom u lokalu ili globalno, zakažite besplatnu video konsultaciju, na kojoj ćemo analizirati vašu online prisutnost, i dati konkretne predloge na koji način možemo zastupati vaš brend online uz fer tržišnu nadoknadu.

 

ZAKAŽITE VIDEO KONSULTACIJU

Digitalna marketinška agencija koja promoviše zdravstvene usluge
  • Ukoliko niste u mogućnosti da dođete kod nas u agenciju, možemo obaviti video sastanak u trajanju do 30 minuta.
  • Za video sastanak vam je potrebna samo kamera i internet konekcija.
  • Možete je obaviti uz pomoć vašeg telefona ili računara.
  • Sami birate vreme i datum ili je možete obaviti odmah.
  • Uspostavljate konekciju putem Zoom aplikacije ili klikom na običan link.
  • Zakaži besplatnu video konsultaciju na kojoj ćemo besplatno ponuditi najbolje rešenje za vaš biznis model, bez vaše obaveze da ćemo saradjivati. USPOSTAVI VIDEO KONEKCIJU

Ili jednim klikom uspostavite kontakt sa agencijom

Mi smo online 7 dana u nedelji i rado ćemo Vam odgovoriti na sva vaša pitanja.


Agencija za digitalni marketing u medicini

Od običnog posmatrača stvaramo vašeg klijenta